Spar penge på kommunikations apps til din virksomhed online

Spar penge på kommunikations apps til din virksomhed online

En hjemmeside til forretningen er vigtigt for alle virksomheder, fordi det giver dig et sted, hvor du kan dele din historie, sælge dine produkter og tjenester og komme i kontakt med kunderne. Det hjælper dig også med at rangere højere på søgemaskineresultatsider (SERP’er), hvilket betyder, at flere mennesker vil finde dig online. Men hvad mange ikke tænker på ud over en hjemmeside, er hvordan virksomheden skal kommunikerer.

 

Formålet med kommunikation er at formidle dit budskab uden nogen forvrængninger i betydningen. Denne type kommunikation er ikke kun vigtig personlig kommunikation mellem venner eller familie, men i endnu højere grad i forretningssituationer, hvor du ville kommunikere med en kollegas afgørende instruktioner.

 

Enhver virksomhed har brug for god kommunikation, da det er vigtigt at være på samme side. At holde styr på klientopkald og opdaterede mødetider er afgørende for at få en virksomhed til at køre problemfrit. Her er en liste over gode kommunikationsapps, som også er prisvenlige, du kan finde på nettet:

 

Slack – understøtter gruppesamtaler, fildeling og har endda en app til iOS og Android, så du kan holde kontakten hele tiden. Du kan oprette et Google-Hangout inde fra et chatrum

Campfire – har adgangskodebeskyttede gruppechat, folk kan bruge det fra andre chatnetværk. Har tilføjelser og ekstramateriale til at tilpasse oplevelsen.

Redbooth – er en opgavesporingsapplikation, der har en robust indbygget chat. Du kan tildele opgaver og organisere ting, endda videokonferencer. Muligheden for at overvåge chats kan holde dem fokuseret på forretning og forbedre produktiviteten.

OfficeChat – er en kommunikationsapp, der har versioner på iOS, Android og Windows. Du kan lave en-til-én, holde virtuelle møder og dele filer. Den grundlæggende app er gratis, selvom flere funktionsrige planer er tilgængelige for en pris. Database, fillagring og informationsstyring

 

Der er altid et behov for at holde tingene organiseret og sikre, men alligevel tilgængelig, når og hvor du har brug for det. Der er data- og filhåndteringsmuligheder derude, der holder din virksomhed kørende. Der er så mange muligheder for dig, at himlen er grænsen. Du kan virkelig beholde dine ting, som du vil.

 

Her er et par værktøjer til at komme i gang:

 

BackupAssist – en filsikkerhedskopierings- og gendannelsestjeneste, der giver sikkerhed gennem kryptering. BackupAssist har også cloud-understøttelse og har blandt andet SQL-server og Hyper-V-beskyttelse.

Thinkfree – har skyadgang til filer, så du kan arbejde på enhver mobilenhed eller computer. Det giver også mulighed for samarbejde med dit team og muligheden for at redigere dokumenter og poste til blogs med en webbaseret editor.

JustCloud – en sikker online lagringsudbyder. Den sikkerhedskopierer automatisk dine filer fra din computer til skyen, så du kan få adgang til filer når som helst. Du kan også synkronisere dine computere og mobile enheder.

Hightail – endnu en sikker fillagringstjeneste. Du kan sende filer på op til 10 GB data og kontrollere, hvem der kan se dem. Du kan også dele projektmapper med andre og bestemme, hvem der kan redigere. Den har ubegrænset lagerplads og er på både mobil- og desktop-apps.

OpenDrive – er en online cloud-lagringstjeneste, der opretter et virtuelt filsystem på din computer eller mobilenhed, så du kan arbejde med deres filer i skyen. Det giver også online-lagring og backup-tjenester.

 

Som nævnt før er der hundredvis af onlineværktøjer derude, og dette er ikke en udtømmende liste. Hvis du kender andre værktøjer, der er nyttige, så del dem med os.

 

Hvis du ikke er sikker på, hvor du skal starte, eller har brug for hjælp til at skabe en effektiv online forretning, kan teamet hos MyOnline.dk hjælpe dig med rådgivning. MyOnline.dk har mange års erfaring med at bygge professionelle hjemmesider og online tilstedeværelse til nok den billigste pris på markedet.

admin-istratoren